Tunel naravno treba, ali u ovom momentu usled puno potrebnijih stvari je nerealan projekat - osim ako se za održavanje postojećeg puta ne troši već toliko sredstava da je isplativije uložiti u tunel. @micko - odlaze na isto mesto, ali je količina goriva potrebna da se savlada ravnica u odnosu na uzbrdicu daleko manja (naročito za kamione), čime se postiže ušteda u gorivu, i samim time manja emisija gasova. @Marko - kažeš "Vojvodina i Novi Sad imaju mnogo važnije prioritete od tunela"? Idi u Suboticu i reci njima to isto, ili u bilo koje drugo mesto u Vojvodini - nije Vojvodina samo Novi Sad (otprilike slično što dežurni fašisti na ovim stranicama vole da kažu za Beograd u istom kontekstu).
Volim ove pljuvace koji obavezno na cirilici pisu, sami odaju svoju nepismenost i inteligenciju...
Obilaznica i tunel nemaju trenutno veze jedno sa drugim posto obilaznicu gradi grad, a pokrajina ce graditi tunel. Tunel jeste potreban zato sto se za 20 min stize do Rume, a svakako treba da se gradi vise godina. Razmisljajte malo o buducnosti, a ne o onome sto je sada. Ja sam mladji i zelim i meni nesto da ostane od ove Vojvodine!
БОЈАНЕ ПАЈТИЋУ ОПЕТ ПРИЧАШ ГЛУПОСТИ.НИСИ У СТАЊУ ДА РЕШИШ БИТНИЈЕ ПРОБЛЕМЕ КАКО ЋЕ СЕ НАРОД ЗАПОСЛИТИ,МЛАДИ ЦЕЛУ НОЋ СЕДЕ У СМРДЉИВИМ КАФИЋИМА... МАНИ СЕ ЛУПЕТАЊА И СКЛОНИ СЕ СА СЦЕНЕ.
"...što će se finansirati iz državne i kase javnih preduzeća ..." znaci da se pripremimo na sve vece cene sve losijih komunalnih usluga ...voda nikad skuplja i prljavija, grejanje nikad skuplje i losije ... a 50 milijardi evra od privatizacije pojeo mrak
VOJVODINA ima mnogo vecih problema sa vodom za pice, sa otpadnim vodama, sa podzemnim vodama, sa povrsinskim vodama, sa zaraslim kanalima i pritocima istih...
VOJVODINI su potrebne fabrike ZDRAVE PIJACE VODE!
VOJVODINI su potrebne fabrike za preradun ODPADNIH VODA!
VOJVODINA nema zivota, dok se ne rese problemisa vodom! Ko je lud, da ulaze u takvu oblast,koja IMA VODE, ali ne za ono za cega i za koga treba da sluzi!?!
Holandija ne bi imala ni trecinu povrsine, da se ne bori stalno sa vodom i da ne odrzava sisteme kanala i dolmi, pumpi i ostale tehnike.
Tunel nije najhitniji u ovom momentu...
stvarno ste slepci, napadate ideju samo zato sto ju je izgovorio pajtic. on je prolazan lik u nasim zivotima. tunel je potreban jer znacajno skracuje put do rume i autoputa. zimi je venac cesto neprohodan za kamione, ciscenje i odrzavanje kosta vise nego da se izgradi jedan tunel. sve su to realni razlozi koje zdrav razum moze da prihvati, cega ocigledno manjka kod dezurnih pljuvaca.
Vojvodina i Novi Sad imaju mnogo važnije prioritete od tunela. Prečistač otpadnih voda u NS, fabrika vode, obilaznica oko NS itd. Nema infrastrukture za saobraćaj koji bi doveo do tunela (novi most preko Dunava), nezavršeni Somborski, Bulevar Evrope, loša veza sa auto-putem E-75. Očito je da se g-din Pajtić nije vozio starim putem za Beograd ili obilaznicom oko Rume ili putem za Zrenjanin jer bi onda shvatio da Vojvodina ima najlošiju infrastrukturu. Stoga prioritet mora biti nešto drugo a do tunela ima vremena.
Da, da, kako da ne .... Videcemo tunel isto kao i sve do sad sto smo videli. Dragi gradjani Vojvodine zar vam nije jasno zasto nama u Vojvodini trbaju Vojvodjani na vlasti?!?! Ako nista drugo barem bi nas postedeli ovakvih lazi i obmana.
Fruška Gora poznata planinčina pa se mora savladati tunelom kao što se to radi u Alpima.
Napravite drugu traku od Venca prema Sremu i opravite sve puteve na Fruškoj Gori, i to sve neće koštati ni 10% od cene tunela. Mi smo čudan narod: Što ludja ideja to se bolje prima, naročito kod političara.
Ajde prvo nek otvore radove na Žeželjevom mostu. Daleko su od završetka Somborskog bulevara, povezivanje Subotičkog na auto put, a da ne spominjemo i kružni tok saobraćaja gde ova dva bulevara i još koji i koja ulica treba da se sastanu na limanu. A kad napravimo tunel, gde nam je onda novi most preko mornarice i brodogradilišta koji treba da prenese saobraćaj do tunela i još toga. Odakle novci?
ФАБРИКА ВОДЕ - СИСТЕМ ЗА ПРЕЧИШЋАВАЊЕ ОТПАДНИХ ВОД
Господине Председниче дали покрајинска Влада има интереса да заштити Дунав од отпадних вода града Новог Сада?Дали заиста КОД НАС НЕМА СТРУЧЊАКА КОЈИ ОВАЈ ПРОБЛЕМ МОГУ РЕШИТИ,како то рече директор новосадског водовода Бранко Бјелајац,проф.географије?Дали овај човек може наметнути своју тезу грађанима Новог Сада да само ПРИВАТНО ПАРТНЕРСТВО МОЖЕ ОВАЈ ПРОБЛЕМ РЕШИТИ?Дали га неко у томе може спречити?
"Tunel je vazan iz privrednog i ekoloskog ugla,povezace Backu i Srem i OSLOBODITI Frusku Goru izduvnih gasova motornih vozila i drugih zagadjenja",kazao je Pajtic.
-Gdine Pajticu, lose su Vam srocili recenicu.
Izduvni gasovi motornih vozila ce i dalje biti problem, narocito na onim mestima gde se budu izbacivali iz tunela.
Ne mislite valjda da ce se "pakovati" u kese i odlagati u svemiru?
-Izgleda da se pripremate za izbore,poceli ste sa lepim zeljama.
-Obecajte gladnom narodu hleb i posao,ali i odrzite obecanje.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Tunel kroz Frušku goru iduće godine
Novi Sad
•29.03.2011.
•16:36 > 11:34
Komentari 25
Leka Ranković
Imamo armiju nezaposlenih pa neka se organizuju radne akcije i očas posla će se izbiti na sremsku stranu
Kad krenemo da kopamo uz pesmu 'u tunelu usred mraka' pa posle pasulj pored logorske vatre
Ma milina jedna
Ja znam da su se dvoje tako i smuvali
G
isidor ovdašnji
Izbušićemo Frušku
Za 20 minuta do Rume nećeš stići ni avionom i to onim 'nevidljivim' a kamoli tunelima koje Bojan buši
Smiri se i ne nasedaj na te predizborne petarde
Tole
Obilaznica i tunel nemaju trenutno veze jedno sa drugim posto obilaznicu gradi grad, a pokrajina ce graditi tunel. Tunel jeste potreban zato sto se za 20 min stize do Rume, a svakako treba da se gradi vise godina. Razmisljajte malo o buducnosti, a ne o onome sto je sada. Ja sam mladji i zelim i meni nesto da ostane od ove Vojvodine!
Lala1
13
LimanacNS
berolina
VOJVODINI su potrebne fabrike ZDRAVE PIJACE VODE!
VOJVODINI su potrebne fabrike za preradun ODPADNIH VODA!
VOJVODINA nema zivota, dok se ne rese problemisa vodom! Ko je lud, da ulaze u takvu oblast,koja IMA VODE, ali ne za ono za cega i za koga treba da sluzi!?!
Holandija ne bi imala ni trecinu povrsine, da se ne bori stalno sa vodom i da ne odrzava sisteme kanala i dolmi, pumpi i ostale tehnike.
Tunel nije najhitniji u ovom momentu...
tiberius
Marko
Scotch Bonnet
partibrejker
Milan
Napravite drugu traku od Venca prema Sremu i opravite sve puteve na Fruškoj Gori, i to sve neće koštati ni 10% od cene tunela. Mi smo čudan narod: Što ludja ideja to se bolje prima, naročito kod političara.
misa tumbas
Ljiljana
bačka strana
Sasha
besan ker
Kika
Сремац
seljak
-Gdine Pajticu, lose su Vam srocili recenicu.
Izduvni gasovi motornih vozila ce i dalje biti problem, narocito na onim mestima gde se budu izbacivali iz tunela.
Ne mislite valjda da ce se "pakovati" u kese i odlagati u svemiru?
-Izgleda da se pripremate za izbore,poceli ste sa lepim zeljama.
-Obecajte gladnom narodu hleb i posao,ali i odrzite obecanje.
micko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H